Semestermøte - V23

Vårens møte tok sted i Tromsø, hvor Tromsøstudentenes Dataforening tok i mot FIF med godt engasjement tross avstand! Kjernesakene våres var på agendaen dette møtet hvorav nye perspektiver og diskusjoner utvikler FIF videre.

Erfaringsbank

Erfaringsbanken som har blitt diskutert og sett på de tidligere møtene er bestemt å ikke videreutvikles. FIF anser konseptet som vanskelig å vedlikeholde samt som organisasjon er ikke FIF modent -eller stort nok til å implementere en slik plattform. Mindre formelle interne kanaler vil bli brukt til samme formål intil videre.

Sommerjobbsaken

Sommerjobbsaken er fortsatt høyt på agendaen til FIF og nye diskusjoner blusser opp. Abakus har fra forrige samling jobbet med bedrifter for innsamle et ståsted i hvilken grad de er sammarbeidsvillige til flere retningslinjer angående stillingsutlysninger for sommerjobber. Det ble ikke vedtatt noen ytterligere vedtak på møtet, men det vil diskuteres internt i hver enkelt forening fortløpende fram til et nytt digitalt møte i nærmeste framtid. Foreningene.

Ny vertsforening: TIHLDE

Tromsøstudentenes Dataforening gir stafettpinnen videre til TIHLDE i Trondheim, hvorav Ingrid Skorge Berntsen tar over som koordinator for Finn Olav Sagen.

arrow
FIF logo