Semestermøte - H22

FIF ble denne høsten samlet i Oslo med Navet som vertskap. Hele 14 foreninger var representert på møtet og er den største ansamlingen foreninger til nå! Sommerjobbsaken er blitt en kjernesak i FIF og blir å diskuteres videre samt forslag til erfaringsbanken.

Erfaringsbank

Fra vårens møte har det blitt utarbeidet et forslag til erfaringsbanken. BETA har utarbeidet et forslag til erfaringsbanken som ble tatt frem på møtet. Konseptet vil bli videreutviklet framover og det er gjort et initiativ til å inkludere flere foreninger i arbeidet.

Sommerjobbsaken er blitt en kjernesak i FIF og ble nok en gang diskutert hvorav nye erfaringer og synspunkter er gitt til kjenne og taes med videre. Abakus vil opprette en arbeidsgruppe som vil jobbe med dette framover til vårens møte.

Koordinator

FIF ble enig om at nye koordinatorer vil være en fra vertsforening til neste møte. Grunnlaget for dette er at koordinering mellom koordinator og vertsforening skal gå smidig, noe som kan være vanskelig når koordinator er fra en annen forening og kommunikasjon intra-forening er lettere.